Competence Call Center
48 Oceny praca
Atmosfera:
Szef:
Zadania:
Płatności:
Kariery:
Ogólna:
Miejscowość
#
Kraj
Data
Ocena
Opinia
Niemiec 1
13.06.2016
Recenzent 0 lat(a) członków korporacyjnych kurs pracę w następujący sposób: Doskonały pracodawcy.
Berlin 2
11.06.2013
Recenzent zawód Call Center 2 lat(a) członków korporacyjnych 5 lat(a) doświadczenie w pracy zarabiania na wynagrodzenia 5.000 złotych opisując siebie jako spółdzielczy, pewny siebie, zdyscyplinowany kurs pracę w następujący sposób: Brak jedności. Potrzeba poprawy zarządzania personelem. Nie operacji napełniania. Rzadkie aktualizacje. Nie zalecane pracodawcy.
Barcelona (ES) 3
02.08.2019
Recenzent zawód Call Center 1 lat(a) członków korporacyjnych 10 lat(a) doświadczenie w pracy zarabiania na wynagrodzenia 8.500 złotych opisując siebie jako zorientowanych zgoda kurs pracę w następujący sposób: Miłą współpracę. Potrzeba poprawy zarządzania personelem. Dopuszczalne usługi. Wysokie płatności. Rozklekotany drabinie sukcesu. Rozsądny dostawca praca.
Berlin 4
08.05.2010
Recenzent kurs pracę w następujący sposób: Spójności wystarczające. Potrzeba poprawy zarządzania personelem. Nie operacji napełniania. Niższy poziom płac. Rzadkie aktualizacje. Pracodawcy z krytyką.
Drezno 5
25.01.2012
Recenzent 1 lat(a) członków korporacyjnych 8 lat(a) doświadczenie w pracy zarabiania na wynagrodzenia 5.000 złotych kurs pracę w następujący sposób: Brak jedności. Potrzeba poprawy zarządzania personelem. Nie operacji napełniania. Niższy poziom płac. Rzadkie aktualizacje. Pracodawcy z krytyką.
Berlin 6
24.01.2010
Recenzent kurs pracę w następujący sposób: Miłą współpracę. Zadowalająca pracy personelu. Ciekawe zadania. Płatności fair. Dobre perspektywy na przyszłość. Godne polecenia miejsce pracy.
Berlin 7
04.03.2009
Recenzent kurs pracę w następujący sposób: Brak jedności. problematyczne styl zarządzania. Mere Prace prowadzone. Niższy poziom płac. Rzadkie aktualizacje. Nie zalecane pracodawcy.
Berlin 8
20.01.2009
Recenzent kurs pracę w następujący sposób: Miłą współpracę. Potrzeba poprawy zarządzania personelem. Napełnianie zatrudnienia. Dochód demotywujące. Rzadkie aktualizacje. Zadowalające miejsce pracy.
Drezno 9
28.03.2012
Recenzent 1 lat(a) członków korporacyjnych 4 lat(a) doświadczenie w pracy zarabiania na wynagrodzenia 5.000 złotych kurs pracę w następujący sposób: Doskonałej pracy atmosferę. Potrzeba poprawy zarządzania personelem. Nie operacji napełniania. Dochód demotywujące. Rozklekotany drabinie sukcesu. Rozsądny dostawca praca.
Wien 10
16.05.2011
Recenzent kurs pracę w następujący sposób: Funkcjonowanie kolegialności. Przydatne zarządzania. Nie operacji napełniania. Płatności fair. Rozklekotany drabinie sukcesu. Rozsądny dostawca praca.
Aachen 11
04.04.2021
Recenzent zawód Empfang / Telefonzentrale 2 lat(a) członków korporacyjnych zarabiania na wynagrodzenia 5.000 złotych kurs pracę w następujący sposób: Spójności wystarczające. Potrzeba poprawy zarządzania personelem. Dopuszczalne usługi. Niższy poziom płac. Średnie uznanie. Nie zalecane pracodawcy.
Berlin 12
17.05.2010
Recenzent kurs pracę w następujący sposób: Spójności wystarczające. Potrzeba poprawy zarządzania personelem. Nie operacji napełniania. Niższy poziom płac. Rzadkie aktualizacje. Rozsądny dostawca praca.
Berlin 13
03.04.2010
Recenzent kurs pracę w następujący sposób: Miłą współpracę. Przydatne zarządzania. Dopuszczalne usługi. Niższy poziom płac. Dobre perspektywy na przyszłość. Zadowalające miejsce pracy.
Berlin 14
16.06.2010
Recenzent kurs pracę w następujący sposób: Funkcjonowanie kolegialności. Przydatne zarządzania. Dopuszczalne usługi. Rozklekotany drabinie sukcesu. Rozsądny dostawca praca.
Essen 15
11.05.2019
Recenzent 1 lat(a) członków korporacyjnych 1 lat(a) doświadczenie w pracy zarabiania na wynagrodzenia 10.500 złotych kurs pracę w następujący sposób: Doskonały pracodawcy.
Było 15 z 48 pokazane opinie o pracodawcy sortowane według daty. Aby wyświetlić listę wszystkich raportów kadrowych, kliknij na przycisk 'Wszystkie oceny'.
Profil pracodawcy
Firma: Internet: HQ: Ulica: Branża: Pracownik: Zagranica: Lokalizacje: Dochody: Założona: | Competence Call Center http://www.yourccc.com Wien Spengergasse 37 Telekomunikacja osób 6 kraje 8 lokalizacje nieznany 1998 | |
|
Pracodawca Competence Call Center mający swoją siedzibę w Wien jest firma z branży Telekomunikacja, która zatrudnia ok. 4.500 pracowników. Do tej pory 48 oceny zostały stworzone z jej pracowników. Średnio są bardzo zadowoleni z ich pracy i warunków w miejscu pracy, choć narzekają niektórych punktach. According to reports by employees they get additional benefits by the employer as rada zakładowa, darmowe napoje, kuchnia / możliwość gotowania, owoce. W chwili obecnej, żadne dalsze szczegóły są do firmy. Jako przedstawiciel Competence Call Center możesz opublikować płatnej profil firmy i zaprezentować się jako atrakcyjny pracodawca do szerokiego grona odbiorców, dostarczając dodatkowych informacji na temat polityki personalnej, wyników przedsiębiorstw, miejsc, szkolenia, oferty pracy i kontakty z działu personalnego. Aby wykorzystać pełen zakres ukierunkowanego employer branding, prosimy o kontakt z nami.
Aktualne oferty pracy